wpisz treść

ZAWIESZENIE
INFORMACJE > Modyfikacje Techniczne > ZAWIESZENIE

Modyfikacja zawieszenie nie polega tylko na wymianie go na sportowe. Aby wszystko współgrało idealnie potrzeba dobrać odpowiednią twardość i wysokość w zależności od charakteru jazdy. I nawet tu zawieszenie gwintowane z średniej i niskiej ''półki'' nie jest rozwiązaniem 100% idealnym.

Modyfikacja zawieszenia w połączeniu ze zmiana kół na większe ciągnie są sobą szereg innych modyfikacji.  Między innymi modyfikacja nadkoli alby nic nie przycierało. Następnie wypadało by wymienić tuleje metalowo-gumowe na mocniejsze lub sportowe. Założyć odpowiednie rozpórki zawieszenia i w nie których przypadkach krótsze łączniki stabilizatora oraz dobrać odpowienie odboje amortyzatorów.

Zawieszenia gwintowane również się modyfikuje po przez wymianę sprężyn oraz wkładów. Natomiast w zawieszeniach z górnej ''półki'' ma tak szeroki zakres regulacji który umożliwia zestrojenie auto odpowiednio dla każdego wymagającego.

Kilka zdjęć

 

 


 

Copyright by ©zar 2006-2010
Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83 sprost.: DZ. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.