Modyfikacja zawieszenie nie polega tylko na wymianie go na sportowe. Aby wszystko współgrało idealnie potrzeba dobrać odpowiednią twardość i wysokość w zależności od charakteru jazdy. I nawet tu zawieszenie gwintowane z średniej i niskiej ''półki'' nie jest rozwiązaniem 100% idealnym. Modyfikacja zawieszenia w połączeniu ze zmiana kół na większe ciągnie są sobą szereg innych modyfikacji. Między innymi modyfikacja nadkoli alby nic nie przycierało. Następnie wypadało by wymienić tuleje metalowo-gumowe na mocniejsze lub sportowe. Założyć odpowiednie rozpórki zawieszenia i w nie których przypadkach krótsze łączniki stabilizatora oraz dobrać odpowienie odboje amortyzatorów.
Zawieszenia gwintowane również się modyfikuje po przez wymianę sprężyn oraz wkładów. Natomiast w zawieszeniach z górnej ''półki'' ma tak szeroki zakres regulacji który umożliwia zestrojenie auto odpowiednio dla każdego wymagającego. Kilka zdjęć
|